tiistai 28. tammikuuta 2014

New doll and photostory

Moi! Blogger kiukkuilee vielä, MUTTA nyt ollaan kuvattu kuvatarinaan jatko osa! Se on tälläkertaa tuolla blogissa: http://allijahimpulabloggaa.blogspot.fi/2014/01/picfic-y-ou-are-no-longer-safe-meru-hei.html <--- Jos yhtään kiinnostaa draamis... XD Ja mä saan muutes dalin <3 JA en kerro minkä..>: DD Muahahahhahah ja ne kelle oon kertonut on nyt ihan ihan hiljaa! Te muut saatte arvata. Nimeks tulee Amelie <3 Siihen et saan sen on korkeintaan varmaa 3 viikkoo. Tilasin molliksest ja ei oo kyl sivuil missää mut..>:3  Ja tos alhaal kuvia..:) Toivottavast käytte kattoo kuvatarinankin. :)





Pullip enkeli XD 


Ei mulla muuta, nähään! XD


- Iida ja Haro

6 kommenttia:

  1. Sulosia lumisia kuvia! ♥ Ihanat neidit!

    VastaaPoista
  2. Mä tiedän minkä dalin saat koska oon hunajameloni <3 Mutta ihania kuvia c:

    VastaaPoista
  3. Suloisia kuvia! Söpöt neidit!

    VastaaPoista
  4. MIKÄMIKÄ DAL?!?!?! Haaaa, luettelen kaikki ikinä julkaistut Dalit niin olen varmasti oikeassa!!

    Dal Heiwa, Dal Classical Alice, Dal Clair, Dal Loa, Dal Icarus, Dal Multinic DeLorean, Dal Natalie, Dal Romantic White Rabbit, Dal Ange, Dal Maretti, Dal Joujou, Dal Angry, Dal Charlotte, Dal Chenille du Jardin, Dal Ciel, Dal Ciel Robin Version, Dal Cinnamoroll 6th Anniversary, Dal Coco......

    EN JAKSA ENÄÄ!!!
    Mutta oliko joku oikein?? *angelface*

    VastaaPoista