torstai 5. joulukuuta 2013

Lunta nwn

 Hello!
 

Sato lunta ja, kun pääsin kotiin niin lähdin melkein heti kuvaa.

Oon yrittäny miettii miten jatkaisin kuvatarinaa mut
  en oikee
 keksi mitään..No kyllä mä viel jatkan sitä, mut mitä te

 haluutte siihen, ideoit?

 
Haru: Taasko mua kuvaat?
Mä: Joo.....
 

 
Haru: Eli mä oon siis niin söpö? nwn
Onks mun kengätkin sit söpöt? nwn

 
Haru: Talvi on paras vuodenaika..*.*

 
Haru: Daah.
Omasta mielestäni tää kuva onnistu parhaiten!
(:

 
 


 
Haru: Huomioikaa kengän jäljet...XD

 
Haru: I`m BOSS! ;)

 
nwn

 
Haru: Olen enkeleistä enkelein..
Mä: What? XD
Haru:Unohda torvi..D:
 
 
HUOM!!
 
 
Elikkäs mitä tulevaan postaukseen, mitä haluatte?
 
 
Xoxo Iida ja Haru
 
 
 

6 kommenttia:

  1. Himpula: Jotain jännää kuvatarinaa... ^u^
    Minä: Se ois kyl kivaa, mut entäs joku musashootti? nwn

    Haruliini on ihana ♥__♥ *nuolee näyttöä* (nohyieiDx). Mut joo ihana *Q* Ja se sun chat-huijaus joka oikeestaan epäonnistus >:DD

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! Oikee siel Kikissä... mäkin melkein luulin et se on totta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha..XDX Jaja mut uskoitte sentää sen toisen jutun..:D

      Poista