sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Pikkulissun ainesta

Moi! Otsikon repäisin neitini käytöksestä..-_- Tänään on luvassa pieni kuvapostasus ja Harun mukaa ihq daa kuvia....Huoh... Mitäs muute pidätte
uudesta ulkoasusta?  :)
 
 
 
Tää kuva oli mun suosikki..:3 <3

 
:D

 
:3

 
Ihanat noi kasvot <3

 
Lallaalalalaaa..

 
 
Noniin, nyt sitten pieneen kuvatarinaan, mitä tapahtu kun
oltiin kuvailemassa..
 
 
 
 
Haru: Noniin ota must nyt ne kuvat nopeest tai mä
häivyn..
Minä: Joo joo, nyt se suu kiinni..

 
* Poseraa O__o

 
Minä: ota tää kirja!

 
Haru: Okei sitte...-_-
 
Minä:..........

 
Haru: Eihän tääl oo mitää kiinnostavaa..
 
Minä:Ole nyt hiljaa ja lopeta tuo valitus!
 

 
Haru: Hmph..
*Suuttuu ja valuttaa kirjaa käsilleen..

 
 Haru: Ups..Hehe.. *ajattelee: Jes..>:D

 
Haru: Nyt loppuun voin antaa tällaisen ihqun poeerauksen daa..<3
Hei ihme jätti lisää tää ainakin sinne ihme hölötys blogiin et kaikki
kundit näkee sen daa!
 
Minä: Aarghh.....................
 
Nyt ois TOSI KIVAA  jos  vaivautuisitte kommentoimaan et mitä seuraavaan postaukseen haluutte.:)
 
 
Xoxo Iida ja Haru
 
 

2 kommenttia:

  1. Tahtoo kuvatarinan!

    Kävisitkö katsomassa blogini? http://sylvaniafamiliesworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista